טיקטוק היא אחת הפלטפורמות החברתיות הפופולריות ביותר בעולם, עם יותר ממיליארד משתמשים פעילים. הפלטפורמה מציעה הזדמנויות רבות עבור מותגים, אך חשוב לזכור שהיא אינה מתאימה לכל מותג וגם כשהיא מתאימה לכל מותג – אופן השימוש בה חייב להיות מותאם אישית.
יצירת תוכן אותנטי ומושך
יצירת תוכן עבור טיקטוק זו לא משימה פשוטה כמו שנדמה. הפלטפורמה מתמקדת בתוכן קצר ומושך, הכולל שימושים בביטויים וטרנדים. התוכן צריך להיות אותנטי ויצירתי, מה שמחייב מותגים לגשת לפרסום בצורה עדינה ורגישה.
נדרשת השקעה רבה
כדי להיות ויראלי בטיקטוק יש ליצור המון תוכן. טיקטוק נוהגים לקדם באופן אורגני רק את אלו שמעלים סרטונים רבים לאורך זמן. לשם כך נדרשת השקעה רבה בזמן ובמשאבים וכמו שאתם יודעים – הפקת סרטונים איכותיים עולה המון כסף, מה שלא תמיד מתאים למותגים להשקיע.
עלות הפרסום
פרסום בטיקטוק עובד בדיוק כמו פייסבוק, אינסטגרם, גוגל ועוד. לעומת שאר הפלטפורמות שציינו, שמוכיחות את עצמן כבר בחודש הראשון של העבודה איתן (ברוב המקרים), התוצאות בטיקטוק לא תמיד ממהרות להגיע והתוצאות אינן עקביות. תלוי מאד מהו החומר הפרסומי איתו בחרתם לרוץ. אנחנו למדנו שקמפיינים עם משפיענים בטיקטוק עובדים הרבה יותר טוב מעבודה עם מערכת הקמפיינים של טיקטוק… לכן מקפידים על חלוקת תקציבים נכונה ובריאה למותג, המבוססת על התאמה אישית.
טיפים להצלחה בטיקטוק
לפני שאתם פונים להתמש בטיקטוק חשוב להשקיע בפיתוח אסטרטגיה נכונה שתבטיח את הצלחתם. הנה כמה טיפים:
האם אתם מעוניינים באבחון לעסק שלכם, כך שתוכלו לבנות את עוגת הפרסום השלמה והמתאימה אישית למאפיינים הייחודיים של העסק שלכם? דברו איתנו ונשמח לסייע. הדבר אינו כרוך בעלות, רק בפגישה וקפה טעים.