עם אילו דברים חשוב להתחיל את השנה?

 

שנה חדשה, מטרות חשובות ורצון עז המשותף לרוב בני האדם – להיות טובים יותר. להניח את כל המשקעים מאחור ולהחליט שהשנה, לא עושים טעויות! תנו לנו לעזור לכם להבין מהן הטעויות הנפוצות ביותר ולהחליט שהשנה, אתם עושים הכל נכון וסוללים לעצמכם דרך מושלמת להצלחה.

מוכנים? אנחנו מתחילות:

1. עשו שימוש נכון ב-UTM

עקבו אחרי ההמרות לפי מקורות התנועה הרלוונטיים. מי סיפקה לכם את רוב המכירות? פייסבוק, גוגל, אינסטגרם, רשימת המיילים או בכלל הכתבה שפרסמתם באחד מהאתרים המובילים? באמצעות גוגל אנליטיקס תוכלו לעקוב אחר כל התנועה בצורה אובייקטיבית, הקפידו על שימוש נכון ב – UTM.

 

2. ודאו שאתם עושים אימייל מרקטינג

אספו את הכסף מהרצפה וודאו שאתם מדוורים ללקוחותיכם הקיימים ומגדילים את רשימות התפוצה שלכם בכל דרך אפשרית.

מהניסיון שלנו – סדר גודל של 10-20% מהמחזור שלכם טמון בפעילות נכונה ועקבית.

 

3. שלטו בנתונים המספריים של הפעילות השיווקית שלכם 

עקבו אחר כל המדדים החשובים שבכדי לשפר אותם אתם עושים שיווק מלכתחילה!

החל מאיכות התנועה, יחס המרה, חלוקה לפי מקורות תנועה, ועד לעלות צירוף לקוח חדש.

 

4. ודאו שאתם פונים לקהלי יעד שונים ולא לכולם. 

בשנת 2021 גם המשווק הזוטר ביותר מבין שלא כולם הם לקוחותיו וגם אם נראה שכן – הקהלים שונים ונתוני הצריכה שלהם שונים.

הקדישו לזה את תשומת הלב הראויה ותדעו בדיוק מיהו קהל היעד המושלם עבורכם כך שתדעו בדיוק איפה אתם צריכים להשקיע את מירב המאמצים והתקציבים.

 


5. בדקו מיד האם האתר שלכם מותאם למובייל ומהי מהירותו

אתם משקיעים הון תועפות בפרסום האתר והבאת לקוחות חדשים ובסופו של דבר, כשאתם מצליחים למשוך אותם להיכנס לאתר – הוא לא מספיק מהיר או לא מספיק מותאם למובייל. איזה בזבוז!

 

6. צרפו וידאו לכל עמודי המוצר שלכם 

תמונות עושות את שלהן, אין ספק אבל וידאו עושה הרבה יותר. אם אין לכם וידאו נכון לכרגע בכל עמודי המוצר – טפלו בזה. וידאו עוזר להעביר את המסר במהירות גבוהה ומשפר את ההמרות.
7. אכפתיות וחמלה כלפי הלקוחות שלכם

מתי בפעם האחרונה בדקתם איך הלקוחות שלכם מרגישים?  האם אתם מבצעים סקרים, מאזינים לשיחות, נכנסים בעצמכם לקרוא את ההודעות שהם שולחים באתר שלכם / את המיילים?

 

8. עשו כמה שיותר טסטים על הקהלים שלכם, אל תתעצלו!

בדקו את הקריאייטיב שלכם, פנו לקהלים בכמה דרכים שונות, החליפו את הכפתורים באתר והשוו בין התקופות השונות של הפעילות.
הוסיפו פופאפים ובטלו אותם, שנו את מבני העמודים ועוד

והעיקר שלא תתעצלו ותבינו שאם האתר שלכם עובד נהדר כרגע – הוא יכול לעבוד הרבה יותר טוב אם תשקיעו בו ותבדקו אותו מכל הכיוונים.

הטסטים האלו ישיבו לכם אילו פעולות נוגעות בקהל שלכם.

 

לסיכום, עברו על כל מערך השיווק שלכם והדקו אותו מכל הכיוונים. 

המסקנות שוות זהב, מניסיון 😉

פונט קריאה
רקע לבן
נווני אפור
ניגודיות גבוהה
הגודל טקסט
פתחו את הצ׳אט
זמינים לשוחח איתך בצ׳אט!
שלום לך, כיצד נוכל לסייע?