הסיפור של קקאו

תהליך העבודה
האתגר הכי קשה
הרשת עברה מיתוג מחדש ע״י חברת מדיה איטרס ולכן נדרשה הטמעת המותג מאפס, מדובר באתגר לא פשוט אך הצלחנו
המחיר הכי נמוך לליד
המחיר הכי נמוך שהצלחנו לייצר לכל ליד בנושא אירועים היה 0.10 - מחיר נמוך מאד לתחום מאד תחרותי
החשיפה הכי גבוהה
אחד הפוסטים הכי נצפים היה סרטון וידאו של המנות החדשות שנכנסו לתפריט החדש, לאחר שעבר שדרוג ע״י השף אבי נעמני
צילום מקצועי







הפוסטים הכי אהובים







מה באינסטוש?
8749
עוקבים
60
פוסטים
100
סרטונים

הסטוריז הכי חמים



עוד קקאו


