כיצד לכתוב פוסט אטרקטיבי לפייסבוק?

בימים בהם הרשת מוצפת בתכנים, איך כותבים את הפוסט המנצח?

הפייסבוק מוצף בתכנים ובימינו מאד קשה לגרום לגולש להתמקד בטקסט שלך. מספר הפוסטים ברשתות החברתיות גדל מדקה לדקה ולגולש הממוצע אין סבלנות לקרוא תוכן ולכן מוטלת על המפרסם האחריות לכתוב תוכן איכותי ויצירתי שיבלוט על פני הפוסטים האחרים. הרעיון הוא לספק ערך מוסף לגולש על מנת לעניין אותו מספיק כדי שישאר ויקרא את הפוסט מהתחלה ועד סופו ואף יבצע פעולה.
איך בונים כזה טקסט מרתק בפייסבוק?
1. מגדירים מיהו קהל היעד שלכם. החליטו למי המוצר או השירותים שלכם מיועד בעמוד הפייסבוק העסקי שלכם ופנו אליהם בשפתם על ידי יצירת אמפתיה לצרכים שלהם.
2. שימוש נכון בתכנים יוביל לאחוזי המרה גדולים. רוב הפוסטים בפייסבוק מאופיינים בתמונה שמסבירה את עצמה. כלומר, נוסף עליה טקסט שמעביר את המסר. רצוי לבחור תמונות שקשורות למותג שלכם ואפשר גם להוסיף את הלוגו שלכם.
מבחינת השימוש בטקסט, כדאי שהוא יהיה קצר וקולע כי לגולשים אין סבלנות לקרוא טקסט ארוך ומייגע בפייסבוק.
3. בחרו את התזמון הנכון לפרסום הפוסט. הפרסומים בפייסבוק צריכים להתבצע מתי שיש פעילות גדולה בעמוד העסקי שלכם כדי שכמה יותר אנשים יחשפו אליהם במיידית ואת זאת אתם יכולים ללמוד ממערכת הסטטיסטיקות של העמוד שלכם.
4. לגעת בלב של הגולשים. התוכן שלכם חייב לעורר תגובה רגשית אצל הגולש ובמקביל לקדם ולמכור את המוצר. החיבור הרגשי הוא זה שגורם לגולשים לעבור המרה, אפילו דרך הפייסבוק. 
5. נצלו הזדמנויות. אירועים שמעסיקים אותנו ביומיום יכולים לשמש כבמה מעולה להציג את המוצר שלנו. דעו לנצל אירועים מיוחדים כדי להבליט את עצמכם, אם זה שיח חברתי, מלחמה או רכילות.
ובקצרה, השיח עם הקהל בפייסבוק לעולם לא נגמר וחשוב לתחזק אותו לאורך כל הדרך. השיטות הללו טובות למתחילים ומהן אפשר להתפתח ולפרוח. תזכרו שאם תרצו את הלקוחות הם ירצו אתכם…
פונט קריאה
רקע לבן
נווני אפור
ניגודיות גבוהה
הגודל טקסט
לסושיאל מושלם, בואו!
זמינים לשוחח איתך בצ׳אט!
שלום לך, כיצד נוכל לסייע?