טיקטוק היא אחת הפלטפורמות החברתיות הפופולריות ביותר בעולם, עם יותר ממיליארד משתמשים פעילים. הפלטפורמה מציעה הזדמנויות רבות עבור מותגים, אך חשוב לזכור שהיא אינה מתאימה לכל מותג וגם כשהיא מתאימה לכל מותג – אופן השימוש בה חייב להיות מותאם אישית. יצירת תוכן אותנטי ומושך יצירת […]
בימים קשים, בהם המדיה החברתית מקשה עלינו וניהול הקמפיינים לא תמיד מניב את התוצאות הרצויות (ובמיוחד אם אתם מנהלים את הקמפיינים הממומנים בעצמכם) כדאי מאד להכיר כמה דרכים להעלאת המכירות, שאינן כרוכות בהוצאת תקציבים גדולים על פרפורמנס. הראשונה: הקמת אוטומציות עסקיות חכמות, המאפשרות לכם להגדיל […]
במצב מלחמה בעלי עסקים מתמודדים עם אתגר ייחודי: מחד, עליהם לשמור על נוכחות הולמת ורגישה בפלטפורמות המדיה החברתית, ומאידך, כדי לשרוד עליהם לקדם ולשווק את המוצרים והשירותים שלהם. אז איך מוצאים את האיזון ושומרים על העסק? אספנו לפניכם כמה טיפים לניהול סושיאל נכון בתקופת מלחמה: […]
פייסבוק ואינסטגרם הן שתי הפלטפורמות החשובות ביותר היום לפרסום ובניית מותג בעסק. ישנם כמה סיבות לכך שפלטפורמות אלו כה חשובות לעסקים ויש להתייחס אליהן ברצינות מכיוון שהן יכולות להפוך לכלי חשוב מאוד במהלך הפיתוח והקידום של מותגכם. היתרונות של פייסבוק ואינסטגרם ידועים היטב, ואחת הסיבות […]
שנה חדשה, מטרות חשובות ורצון עז המשותף לרוב בני האדם – להיות טובים יותר. להניח את כל המשקעים מאחור ולהחליט שהשנה, לא עושים טעויות! תנו לנו לעזור לכם להבין מהן הטעויות הנפוצות ביותר ולהחליט שהשנה, אתם עושים הכל נכון וסוללים לעצמכם דרך מושלמת להצלחה. מוכנים? […]
חודשי המכירות החזקים ביותר ברשת עוד רגע מגיעים. ביניהם: בלאק פריידיי, שופינג איי אל, סייבר מאנדיי, יום הרווקים הסיני ובכלל אנחנו לקראת נובמבר-דצמבר חזקים במיוחד. מגמות הרכישה באינטרנט השתפרו לטובה וכדאי לנצל את התקופה הקרובה כדי להתכונן. מה אתם צריכים לעשות כדי להיות מוכנים? הכנו […]
עסקים רבים מספרים על השימוש היומיומי ברשתות החברתיות, אחוזים גבוהים מהעסקים מדווחים על השקעה של שעות רבות בכתיבה, צילום ועריכת תמונות המיועדות לשיווק ברשת ואם לא די בהשקעת זמן, כאן מדובר גם בהשקעה לא קטנה של תקציבים מידי חודש. 2020 הבהירה לכולנו שההתקדמות […]
פלטפורמות השיווק בסושיאל הן מורכבות ועם השנים הופכות משודרגות, בעלות אלגוריתמים מסובכים יותר וגורמות לאנשי הפרסום הטובים ביותר (שלא מקפידים להתעדכן בכל החידושים), ללכת לאיבוד ולא להצליח להשיג את מטרותיהם. מאמר זה נוצר כדי לעשות סדר ולסייע לכם להבין מהו דיגיטל, מה אתם אמורים להשיג בעזרת עבודה טובה […]
בעלי מסעדות ידועים בכך שהם נאלצים לבלות שעות רבות במסעדה, ללא יכולת לקחת את פסק הזמן הנדרש לבדיקה יסודית של נתוני השוק ואת האפשרויות העומדות לרשותם מבחינת שיווק העסק. לכן, ברוב הפעמים, בעלי מסעדות מעסיקים גורם חיצוני שמטפל להם בשיווק הדיגיטלי מבלי לדעת מה בדיוק […]
מפרסמים באינסטגרם ואינכם רואים תוצאות? הסיבה פשוטה. מאות אלפי עסקים ברחבי העולם מפרסמים באינסטגרם מדי יום אבל התוצאות לא מגיעות. מדוע? כי אי אפשר לפרסם באינסטגרם על אוטומט וזה מה שרוב בעלי העסקים עושים. הם נכנסים לאינסטגרם מדי יום, מצלמים תמונה ללא שום תכנון מראש […]
את יום האישה הבינלאומי במסעדת טש וטשה הפצנו במסר נועז במיוחד. לצורך כך, הצלם נתי גולד צילם בכישרון רב סדרת תמונות שלא מביישות את פסגת הצמרת ההוליוודית ואנחנו דאגנו לחשיפה בומבסטית – בדיוק כמו שאנחנו יודעים לעשות. המסר שלנו עסק בכך שכל אשה – באשר […]
InShot אפליקציית עריכת תמונות ווידאו שאי אפשר בלעדיה !! תאמינו לנו, היא ממכרת. אחרי שתסיימו להשתמש בה לעיצוב עבור לקוחות שלכם ועבור העסק שלכם אתם תעברו להשתמש בה לפרופיל האישי שלכם מרוב שהיא טובה. מה אפשר לעשות בה? וואו! הכל! עריכת תמונות עם פילטרים עריכת […]
פלטפורמת הפרסום העונה לשם אינסטגרם, הפכה בשנים האחרונות לאחד הכלים הדומיננטיים באסטרטגיית הפרסום בדיגיטל של עסקים. פייסבוק רכשו את הזירה שוקקת החיים והחל מאותו הרגע הם לא מפסיקים לשפר ולשפצר אותה בהתאם לצווי ממונם וחזונם. בשונה מפלטפורמות דיגיטל אחרות כדוגמת גוגל, לינקדאין ודומותיהן, אינסטגרם ופייסבוק מאלצות את […]
פרסום באינסטגרם הוא דבר שכל עסק צריך היום. אי אפשר בלי זה ואי אפשר עם זה כשזה מתוחזק בצורה לא נכונה ולא טובה. הנה כמה דוגמאות לעמודי אינסטגרם שמנוהלים בצורה מדהימה וכמה נקודות שכדאי לשים עליהן דגש בעת שבוחרים להיכנס לתוך זירת הדיגיטל הבוערת הזו […]
פייסבוק, הרשת החברתית המובילה בעולם עם 3.7 מיליון משתמשים רק בישראל. היום הפייסבוק היא הפלטפורמה האידאלית לשיווק באינטרנט מכיוון שנחשפים אליה מעל מילארד אנשים ברחבי העולם. איך עושים את זה נכון? השיווק באינטרנט משתמש ברשת כדי למתג, לפרסם ולקדם מוצרים ושירותים שונים שהעסק שלך מציע. שיווק […]
דף עסקי בפייסבוק הוא עמוד שבא לפרסם את העסק שלך ברשת החברתית הגדולה במטרה למשוך את הגולש לקחת חלק בכל פעילות שאתה מציע ובכך לקדם את העסק שלך קדימה. זהו כרטיס הביקור שלך ברשת חברתית וחשוב לנהל אותו בצורה יעילה וזהירה על מנת שתגיע ליעדים […]
שיווק אונליין מכיל את כל הקמפיינים, המודעות והפרסומות שאפשר להציג במדיה הדיגיטלית ואילו שיווק אופליין מתייחס לקמפיינים וקידומי מכירות שנעשים בשאר אמצעי המדיות השונות. שיווק אונליין מתייחס לקמפיינים שמתבצעים במנועי חיפוש, רשתות חברתיות ובדואר אלקטרוני. הבחירה בשיטה הנכונה תלויה בגודל העסק, כמו גם במטרות ובקהל […]
קמפיין ppc הוא קמפיין שבא למשוך קהל לקוחות פוטנציאלי אלינו לאתר הבית. תשלום לפי קליק (pay per click) היא מודעה פרסומית באחת מהמדיות המובילות. המפרסם משלם על כל לחיצה שנותן הגולש על המודעה. – קמפיין ppc בגוגל בגוגל, מנוע החיפוש הגדול בעולם, גולשים מחפשים מידע […]
עמודי פייסבוק עם אלפי אוהדים זוכים לחשיפה גדולה. במקרים מסוימים, האוהדים הם לייקים שהחברה רכשה כדי לקדם את העמוד שלה. איך עובד כל הסיפור? חברה שמחפשת לקדם את עצמה משלמת לצד שלישי עדי לזכות בכמות נכבדת של לייקים בפייסבוק במחיר סמלי. כי למה להתאמץ אם […]
כמו כל רשת חברתית, גם האינסטגרם יכול למשוך קהל רב של לקוחות פוטנציאלים ומהווה פלטפורמה מעולה לחשיפה גדולה בתקציב דל. איך עושים את זה נכון? 1. שמור על עדכון. נוכוחות באינסטגרם באופן שוטף חשובה מבחינת יצירת התדמית של העסק, מה שמשאירה אותו בתודעת הקהל. 2. […]
הוואטסאפ הופכת בשנים האחרונות לפופולרית הודות לפרטיות והחוסר בפרסומות. בהתחשב בעובדה שהוואטסאפ משמשת להעברת מסרים מיידית, שיתוף קבצים ומאפשרת שיח קבוצתי היא נתפסת בעיני רבים כרשת חברתית לכל דבר. אם כן, איך בכל זאת מפרסמים מגיעים לקהל המשתמשים בוואטסאפ? ראשית, הויראליות של המסרים בוואטסאפ מאוד […]
שיווק ויראלי מייצג את העברת מידע מאדם לאדם תוך שימוש ברשת האינטרנט. שיווק ויראלי שכזה בנוי על הצורך האנושי בלשתף אחד את השני בתכנים, ידע או בסרטון מצחיק. ישנם תכנים מסוימם שערוכים בצורה טובה כל כך שהגולש אף לא מזהה שמדובר בקמפיין. עד מהרה הקמפיין […]
הפייסבוק מוצף בתכנים ובימינו מאד קשה לגרום לגולש להתמקד בטקסט שלך. מספר הפוסטים ברשתות החברתיות גדל מדקה לדקה ולגולש הממוצע אין סבלנות לקרוא תוכן ולכן מוטלת על המפרסם האחריות לכתוב תוכן איכותי ויצירתי שיבלוט על פני הפוסטים האחרים. הרעיון הוא לספק ערך מוסף לגולש על […]
יום כיפור הגיע ואיתו ההתלבטות החמה על סדר היום של מנהלי הקמפיינים ובעלי העסקים: מה הדין לגבי הקמפיינים הפעילים? האם צריך להקפיא את כולם או להשאיר אותם פעילים? והתשובה: תלוי מי אתם, מי קהל היעד שלכם ומה המוצר אותו אתם משווקים. אם אתם חברה גדולה וייצוגית כדוגמת […]
״תהיו קריאייטיביים ותבנו נכון את הימים שיבואו אחרי המלחמה. אל תהיו שאננים ותשבו ותתבאסו על המצב – להפך! תצלמו את האוכל, תחשפו את העובדים, תרימו את המורל, תעשו שמח, תבנו תוכנית שלמה לימים שיבואו אחרי המלחמה! ״ רוצים לקרוא את הראיון המלא? לחצו כאן
אין ספק שזו הסליחה הגדולה ביותר שכולנו צריכים לבקש – ולא רק ביום הכיפורים! לצפיה בקמפיין שלנו ובקמפיינים נוספים באתר המזבלה לחצו כאן