קידום ממומן בפייסבוק – טיפים חשובים לשיווק נכון!

 

עסקים רבים מספרים על השימוש היומיומי ברשתות החברתיות, אחוזים גבוהים מהעסקים מדווחים על השקעה של שעות רבות בכתיבה, צילום ועריכת תמונות המיועדות לשיווק ברשת ואם לא די בהשקעת זמן, כאן מדובר גם בהשקעה לא קטנה של תקציבים מידי חודש.

 

2020 הבהירה לכולנו שההתקדמות הגדולה בעולם הדיגיטלי, היא זו שעזרה לחלקים גדולים במשק להמשיך לפעול ולהתפתח גם בתקופה לא פשוטה של מגיפה עולמית.

חברות ועסקים המשיכו להעסיק עובדים מהבית וכך להמשיך להעניק שירותים גם בשלט רחוק.

 

גם צוקרברג שלנו לא ישב תחת עצי התאנה בתקופה הזו, והמשיך מידי יום ביומו לפתח, לשדרג ולהוסיף כלים חדשים המסייעים לכלל הקהילות ברחבי העולם במאמצי שיווק ופרסום ברשתות החברתיות.

 

שיווק ברשתות החברתיות פייסבוק ואינסטגרם הפך להיות "מוצר צריכה בסיסי" לכל עסק קיים או שעתיד להיפתח, בין אם מדובר ברשת מזון ובין אם מדובר במשרד עורכי דין, כולם ככולם משתמשים באופן שוטף בפלטפורמת הקידום הממומן של פייסבוק ואינסטגרם.

 

קידום קמפיינים באופן ממומן הוא הדבר החכם והנכון ביותר שתעשו עבור העסק שלכם, והנה כמה טיפים וכלים חשובים שכדאי שתקחו בחשבון כאשר אתם מתכוננים להעלות לאוויר קמפיין ממומן ברשת:

 

 

  • כתיבת תוכן באופן נכון ומושך –

 

הקדישו מאמץ לכתיבת השורות הראשונות בקמפיין, הן קריטיות והן אלה שיגרמו לקהל שלכם לעצור על הקמפיין או לחילופין להמשיך לגלול בפיד לדבר הבא.

השתדלו להיות יצירתיים, מעניינים ולא בנאליים!

 

 

  • צילום ועריכת תמונות – 

 

מה שלא יעשו 1000 מילים, יכולה לעשות תמונה אחת טובה! זו עובדה, ולכן השקיעו בתמונות ובסרטונים הנכונים שמלווים את הקמפיין שלכם, צילום ועריכת תמונות מקצועיות מהווים כ-70% הצלחה בקמפיין.

 

 

  • השקיעו בתקציבים – 

 

צוקרברג יצר את המערכת החכמה בעולם, באמתחתו יש מידע עצום על כל אחד מאיתנו וקל וחומר על הקהל שלכם, לכן השקיעו תקציב בקמפיינים שלכם ועקבו אחר "גודל הקהל הפוטנציאלי" במנהל המודעות של פייסבוק, שם תוכלו לראות בהתאם לתקציב שהזנתם ליום או לתקופה ממושכת לכמה אנשים תגיעו מידי יום. (תקציב גדול יותר=קהל גדול יותר!).

 

שיווק ברשתות החברתיות מצריך זמן ותכנון מדוייק, בשנים האחרונות עולם התוכן גדל והתעצם.

הקהל הרב המשוטט ברחבי הרשת צורך את התוכן שלכם, על כן השקיעו מאמץ בכתיבה מדוייקת ובהעברת המסר שלכם באופן שיהיה נעים לקריאה וצפייה וזכרו שאם אתם צריכים אותנו – אנחנו כאן בשבילכם. 

 

פונט קריאה
רקע לבן
נווני אפור
ניגודיות גבוהה
הגודל טקסט
לסושיאל מושלם, בואו!
זמינים לשוחח איתך בצ׳אט!
שלום לך, כיצד נוכל לסייע?