טיפים להתנהלות בסושיאל בעת מלחמה

הקניבליות

במצב מלחמה בעלי עסקים מתמודדים עם אתגר ייחודי:

מחד, עליהם לשמור על נוכחות הולמת ורגישה בפלטפורמות המדיה החברתית, ומאידך, כדי לשרוד עליהם לקדם ולשווק את המוצרים והשירותים שלהם. אז איך מוצאים את האיזון ושומרים על העסק?

אספנו לפניכם כמה טיפים לניהול סושיאל נכון בתקופת מלחמה:

 

רגישות ואמפתיה:

הכלל הראשון והעיקרי הוא להיות רגישים למצב. 

שלחו לקהל מסרים מחזקים ומעודדים והימנע מכל תוכן או ניסוח שעלול להיות מחוסר טקט. 

זכרו שבסופו של יום כולם מתעדכנים 24/7 ברשתות החברתיות ודווקא ההפוגות המכילות והמאחדות יכולות להעניק לקהילה שלכם חיזוק.

 

התרכזו בלקוחות שלכם:

נסו להבין מה הצרכים, החששות והתחושות של הלקוחות שלכם בזמן זה. 

הביעו תמיכה ברגשותיהם, רכזו ושתפו במידע ושירותים או מוצרים שיכולים להועיל להם ממקום אמיתי.

צרו תוכן המעביר תחושה של קהילתיות ואחדות.

במידה ומתאפשר לכם, הירתמו לעזור ולתרום לארגונים שתומכים בנפגעים על מנת לתמוך ולעזור לקהילה. 

 

עדכונים וערך מוסף:

בדקו את התוכן המתוזמן שלכם והשהו או התאימו כל פוסט שעלול להיחשב כלא מתחשב או לא רלוונטי.

חשוב כי כל תוכן שאתם מפרסמים יהיה רגיש לסיטואציה. הקפידו לעדכן את הלקוחות שלכם על שינויים בזמני פעילות, במדיניות או בשירותים שאתם מציעים. 

המשיכו לספק ערך לקהל שלכם. שתפו תוכן מועיל, אינפורמטיבי ומעודד כגון: טיפים, מדריכים, אפשרויות שימוש ממוטבות במוצרים, רעיונות לפעילויות וכלים שיסייעו להם להתמודד הן עם התקופה והן עם השגרה החדשה שנוצרה להם. 

 

נושאי המכר:

בימים אלה אפשר ורצוי להעלות קמפייני מכר. יש לעשות זאת בצורה זהירה ומתחשבת במצב לצד מסרים נכונים שיווקית. חשוב להבין שאנשים אינם קונים ממקום של שמחה בימים אלו, אלא מתוך צורך וברגע שאתם נמצאים בשבילם בדיוק במקום הנכון, בזמן הנכון, הם ירכשו מכם.

בנוסף, חזקו את מועדון הלקוחות שלכם. 

מדובר באנשים שבחרו להיות חלק ממשפחת המסרים המיידיים של המותג שלכם ויש לכם את הגישה לליבם באמצעות הודעות וואטסאפ, הודעות סמס וניוזלטרים.

מערך האוטומציות של המותג שלכם הוא החשוב ביותר כרגע והחסכוני ביותר כרגע מבחינת מערך הפרסום, השקיעו בו את המאמצים וחזקו את הקשר עם הקהילה שלכם ועם גולשים פוטנציאליים שהתחילו בתהליך כזה או אחר מולכם, ללא צורך בשכנועים זולים לייצר מכירות. 

 

על ידי שימוש בטיפים הללו, תעלו את ערך המותג שלכם בעיני הקהל ותייצרו מכירות בכדי לעבור את המלחמה בשלום ולעמוד בכל מחוייבויותכם הכלכליות. 

 

אנחנו כאן איתכם ובשבילכם בימים אלו, 

בתקווה לימים טובים ושקטים יותר!



פונט קריאה
רקע לבן
נווני אפור
ניגודיות גבוהה
הגודל טקסט
לסושיאל מושלם, בואו!
זמינים לשוחח איתך בצ׳אט!
שלום לך, כיצד נוכל לסייע?