רכישת לייקים בפייסבוק

כל מה שאתם צריכים לדעת בנוגע לרכישת לייקים בפייסבוק

עמודי פייסבוק עם אלפי אוהדים זוכים לחשיפה גדולה. במקרים מסוימים, האוהדים הם לייקים שהחברה רכשה כדי לקדם את העמוד שלה.
איך עובד כל הסיפור? חברה שמחפשת לקדם את עצמה משלמת לצד שלישי עדי לזכות בכמות נכבדת של לייקים בפייסבוק במחיר סמלי. כי למה להתאמץ אם אפשר לקצר תהליכים?
לייקים בפייסבוק מהויים הזדהות של הלקוח עם המוצר והבחירה להיות מאורע בכל שינוי או מבצע חדש בו יוצא העסק. לרוב, הלייקים בפייסבוקמתקבלים הודות לעבודה שיווקית קשה מצד מנהל העמוד או חברת הפרסום.
כאשר מותג מסוים פונה לחתך אוכלוסיה ספציפי אנו נצפה שקהל האוהדים יעמוד בקריטריונים של אותו קהל יעד. לא כך הדבר ברכישת לייקיםבפייסבוק.
כאשר אתם קונים ״חבילת לייקים״ לקהל האוהדים החדש אין כל קשר למותג כך שהם אינם נכללים בקהל היעד הרלוונטי. אז אמנם העמוד זוכה לחשיפה נרחבת, אך לא במקומות הנכונים- מה שגורם לבזבוז משווע של תקציב השיווק.
אוהד של העמוד העסקי שלכם לא בהכרח יהיה אוהד על פוסט שפרסמתם וכך נוצר חוסר איזון בין כמות האוהדים לפרסומים העולים מדי יום ביומו.הפייסבוק חושף את התכנים שלכם לעשרה אחוזים בלבד מהכלל האוהדים שלכם. כלומר, עדיף מעט אוהדים אמיתיים מאשר הרבה אוהדים פיקטיביים שלא נוגעים כלל למוצר שאתם מפרסמים.
מעבר לעובדה שרכישת לייקים בפייסבוק מהווה עבירה על החוק, המטרה ברשת חברתית היא להכנס לתודעת הלקוח בצורה נכונה, אותנטית ואמינה שתמשוך קהל אוהדים רב ותשאיר אותו נאמן למשך תקופה ארוכה.
צריכים עזרה בשיווק דרך הפייסבוק? חברת מדיה איטרס תשמח לעמוד לשירותכם.
פונט קריאה
רקע לבן
נווני אפור
ניגודיות גבוהה
הגודל טקסט
לסושיאל מושלם, בואו!
זמינים לשוחח איתך בצ׳אט!
שלום לך, כיצד נוכל לסייע?