להעלות את המכירות מבלי להגדיל את תקציב הממומן: כל הפתרונות.

עדן גונסלס, מנכ״לית קבוצת גונסלס

בימים קשים, בהם המדיה החברתית מקשה עלינו וניהול הקמפיינים לא תמיד מניב את התוצאות הרצויות (ובמיוחד אם אתם מנהלים את הקמפיינים הממומנים בעצמכם)
כדאי מאד להכיר כמה דרכים להעלאת המכירות, שאינן כרוכות בהוצאת תקציבים גדולים על פרפורמנס.

הראשונה: הקמת אוטומציות עסקיות חכמות, המאפשרות לכם להגדיל את המכירות באתרי איקומרס בצורה אוטומטית ובאמצעות הקמה חד פעמית של האוטומציות. ישנן מערכות שונות להקמת וניהול אוטומציות, אנחנו כמובן עושות את זה והנתונים מדהימים.

האוטומציות המומלצות להקמה:
– אוטומציית ברוכים הבאים – קבלו את פניו של כל מצטרף חדש למועדון הלקוחות שלכם בברכה ובהטבה משתלמת לרגל הצטרפותו, שמחו אותו והוא ישמח אתכם.
– אוטומציית נטישת עגלה – מישהו הוסיף מוצרים לעגלה אבל לא השלים את הרכישה? קדמו אותו למכירה!
– אוטומציית צפיה במוצר – מישהו צפה במוצר אבל לא הוסיף אותו לעגלה? ספרו לו עוד על המוצר, שתפו אותו במוצרים נוספים מאותה קטגוריה והגבירו את הסיכויים שתיסגר פה מכירה.
– אוטומציית יום הולדת – ברכו את הלקוחות שלכם במזל טוב ופינוק ליום הולדתם.
– מייל תודה לאחר רכישה ראשונה – האמינו לנו, הלקוחות שלכם יעריכו את המאמץ.
– החזרת מבקרים לאתר לאחר 40 ימים מרגע הביקור האחרון שלהם באתר – יש דרך לדעת את זה, כן! ולהחזיר אותם… אז חייבים לעשות את זה.

לפניכם כמה מתוצאות המכירות של לקוחותינו בתקופת המלחמה: 

דוגמה לחודש הראשון של המלחמה: לקוח ראשומתחום האוטומציות

דוגמה לחודש הראשון של המלחמה: לקוח שני מתחום האוטומציות

דוגמה לחודש הראשון של המלחמה: לקוח שלישי

השניה: הגבירו את קצב שליחת הניוזלטרים והודעות הסמס ללקוחותיכם.
העלות מינימלית (מנוי לאחת מספקיות האימייל כמו פלאשי, אקטיב טרייל וכדומה ותשלום עבור כמות הסמסים שאתם צפויים לשלוח) והתמורה גבוהה מאד.
מה זה גבוהה מאד? תלוי כמה עקביים אתם.. כל עוד אתם דואגים שלחברי המועדון שלכם יהיה גם מאד מעניין וגם מאד משתלם, הם ישתו בשקיקה כל ניוזלטר שתשלחו להם ויותר מזה – הם ירכשו כיוון שיהיה ברור שהשקעתם מאד במערכת היחסים שלכם וכשמשקיעים – רואים תוצאות!

ההמלצה: שליחת ניוזלטר וסמס לפחות פעם אחת בשבוע
לעשות טבלה מוכנה מראש של המבצעים שאתם רוצים להשתמש בהם לקידום המכירות, לעצב את הכל מראש ולשלוח ללקוחות באופן עקבי גם ערך ומידע חשוב וגם הצעות מכר משתלמות.
כשאתם תהיו מקצועיים ומדוייקים במערכת היחסים שלכם עם הלקוחות שלכם, הרכישות שלהם יהיו עקביות והנאמנות שלהם אליכם תהיה חזקה מאד.

ועכשיו, כי איך אפשר בלי, תוצאות מחודשי המלחמה של כמה מלקוחותינו:

דוגמה לחודש הראשון של המלחמה: לקוח ראשון מתחום האימייל מרקטינג

דוגמה לחודש הראשון של המלחמה: לקוח שני מתחום האימייל מרקטינג

השלישית: פרסונליזציות!!
וואו, זה הדובדבן שבקצפת ואין ספק שאם יש לכם אתר איקומרס, אתם חייבים למקסם את המכירות בו ע״י הוספת AI חכם שימליץ ללקוחות שלכם, על סמך לקוחות דומים לו שביצעו רכישות בעבר, על מוצרים שהסבירות שירצה לרכוש אותם – גבוהה. או למשל, כשהוא מסיים לרכוש את המוצרים שהוא רוצה, מגיע לעגלת הקניות ורואה המלצות של מוצרים נוספים שאנשים אחרים, כמוהו בדיוק (!!) רכשו בדיוק באותה העגלה.

הכלי הזה חדש, התוצאות שלו מדהימות ואנחנו אוהבות מאד להקים פרסונליזציות אז בואו נעבור לנתוני מכירות של לקוחה שהמערכת חדשה אצלה, אתר איקומרס למכירת מוצרי פארם שרק באמצעות הוספת 4 פרסונליזציות לאתר שלה, מכרה בעוד 3.5 אלף ש״ח מבלי לעשות שום דבר.

דוגמה לחודש הראשון של המלחמה: לקוח ראשון מתחום הפרסונליזציות

 

כל המערכות לניהול אוטומציות, שליחת ניוזלטרים וסמס ופרסונליזציות עולות כסף וכמובן שישנה עלות הקמה, אבל העלות זניחה מאד ביחס לאפיקי השקעה אחרים ומומלץ מאד להקים אותם ולהפסיק להיות תלויים בגורמים כאלה ואחרים. אתם צריכים לנתק את הקשר ההדוק שנוצר בין הזירות של הרשתות החברתיות, גוגל ועוד מגוון כלים שמנסים לגרום לכם להיות תלויים בהם על מנת להתקיים ואף לשגשג.
הכלים שלכם הם שלכם, אינכם תלויים בהם והם תמיד יציגו נתוני שיפור.

להתייעצות והצטרפות לשירותי האימייל מרקטינג שלנו, כתבו לנו ונשמח לחזור אליכם. 

פונט קריאה
רקע לבן
נווני אפור
ניגודיות גבוהה
הגודל טקסט
לסושיאל מושלם, בואו!
זמינים לשוחח איתך בצ׳אט!
שלום לך, כיצד נוכל לסייע?