חודשי המכירות החזקים ביותר בפתח, האם אתם מוכנים?

חודשי המכירות החזקים ביותר ברשת עוד רגע מגיעים. ביניהם: בלאק פריידיי, שופינג איי אל, סייבר מאנדיי, יום הרווקים הסיני ובכלל אנחנו לקראת נובמבר-דצמבר חזקים במיוחד. מגמות הרכישה באינטרנט השתפרו לטובה וכדאי לנצל את התקופה הקרובה כדי להתכונן.

מה אתם צריכים לעשות כדי להיות מוכנים? הכנו לכם צ׳ק ליסט קצר:

1. מערך משלוחים חזק.
נכון, רובכם בטוחים שרצינו לומר : פרסום משובח, אבל לא. אם אין לכם מערך משלוחים שיוכל לעמוד בעומס – שימו את המפתחות על השולחן ברגע זה. כידוע, רוב החברות מפרסמות במאות אלפי שקלים בחודש אבל כשזה מגיע לחווית הלקוח הם נכשלים ובגדול.
אנו קוראות לכם לבדוק את כל המשלוחים שהוצאתם בחצי השנה האחרונה ולוודא שהשליחים שלכם יודעים לעשות את העבודה ואם היו כשלים – כנראה שזה הזמן להחליף חברת משלוחים.

אנחנו ממליצות בחום על חברת YDM, התגובות משובחות והלקוחות שלהם מאד מרוצים ומי כמונו יודעות… אנחנו מנהלות את כל מערך הסושיאל שלהם ורואות את כל הפידבקים החיוביים שהם מקבלים מדי יום מלקוחות מרוצים ולחלוטין מגיע להם.

2. מערך שירות לקוחות שעובד ומתקתק כמו שעון. 
הרשת היא כמו רמקול עצום שכל מילה שנכתבת בה מופצת באופן אוטומטי למאות ואלפי אנשים בקלות ובמהירות. כמו שאתם מפרסמים ורואים מכך תפוצה גבוהה – כך כל פוסט שלילי זוכה לחשיפה ללקוחות פוטנציאליים שבהחלט ישקלו פעמיים אם להזמין מכם או מהמתחרים שלכם.

אתם חייבים לדאוג לעצמכם למערכת אנושית, חמה ועוטפת שתקבל כל פניה ותטפל בה עם מלוא תשומת הלב.
אם לא תעשו את זה – אולי יהיו לכם הזמנות השנה אבל אל תבנו על גל מכירות מוצלח לימים שלאחר מכן כיוון שהפגיעה של שירות לקוחות לא תקין יכולה להיות אנושה ולפגוע במכירות באופן מאד מהיר והרסני.

3. ודאו שיש לכם מלאי מספיק!
זה שתהיו מוכנים עם פרסום מושלם אבל לא יהיה לכם מלאי של סחורה יגרום לכם להחטיא את המטרה ולעצבן את הלקוחות.
לקוח שנחשף להמון פרסומות ומכיר את המותג שלכם יכנס לאתר בכדי לקנות, שמח ונרגש אבל אז הוא יחפש את כל המוצרים שכ״כ רצה לקנות והם לא יהיו במלאי… דבר זה יגרום לו להתעצבן ולעבור לאתרי המתחרים כדי לקנות את המוצרים ויותר מכך – אם יקבל שם חווית קניה טובה וחיובית – הוא לא יחזור אליכם יותר. אל תתנו לזה לקרות בשום אופן.

4. תדמית חזקה והמון ערך מוסף. 

אם בעבר פרסמתם ״מוצר שני ב – 50% הנחה״ וזה יצר מכירות שגרמו לכם לנחת, היום זה כבר לא עובד באותה האפקטיביות.
הלקוחות רוצים יותר מהצעות מכר ממוקדות. הם רוצים ערך והם צודקים. מי מאיתנו לא מחבב תחום מסויים ורוצה לדעת יותר, לקרוא יותר, להבין יותר?
מי לא רוצה שירגשו אותו, יפתיעו אותו, ישמחו אותו?

אל תזלזלו בלקוחות שלכם, תנו להם את המקסימום שניתן לתת. תחשבו עליהם כאנשים ולא כעל מטבעות ותאמינו לנו – הם יחזירו לכם אהבה וירכשו מכם בכמויות.

דרך נהדרת לתת ערך מוסף לגולשים היא לנהל איתם שיח חביב, לפרט, להסביר, לפתוח שיח בנושאים שונים.
לא לראות את הפוסט כמשהו ששיגרתם לאויר העולם ולמדוד אותו רק לפי המכירה שתגיע אלא לראות בו נושא עניין המשותף לכם וללקוחותיכם ולהשקיע בו. אם לקוח כתב תגובה – הגיבו לו, שאלו שאלה, צרפו לינק. הוא ירגיש את זה והמעורבות הרגשית שלו עם המותג תורגש בסלים גדולים יותר ובכתיבת ביקורות חיוביות לעיתים קרובות יותר וזה שווה הכל.

5. ראו את קהלי היעד השונים של המותג שלכם.
טעות נפוצה שהמון מפרסמים עושים היא לראות את הקהל שלהם ולהתייחס אליו כאל מקשה אחת.
״אנשים בגיל 26 שאוהבים נעליים״
אם אתם עושים את זה – תפסיקו ומיד!
נעל סגולה תתאים למגוון אנשים ולא רק לנשים ועד שלא תבדקו קהלים שונים לא תדעו מה פוטנציאל המכירה המקסימלי של המותג שלכם.
נעליים מסויימות יתאימו להופיע בפני קהל יעד של חנויות נעליים המוכרות רק נעליים באותו הסגנון
הם יכולות גם להתאים לאנשים דומים לאנשים שביקרו בעמוד המוצר הספציפי של נעליים אלו
או אולי לקהילה הגאה שיש מצב ותשמח לנעול אותן ולהכתיר אותן כלהיט הבא
הצעת מכר משתלמת יכולה להופיע רק לאנשים שביקרו בעמוד של נעליים סגולות – להדגיש את הייחודיות של נעליים אלו ולהציג אותם מזויות נוספות שאולי הלקוח הפוטנציאלי לא שם לב אליהן קודם.
ואפשר גם אם ממש משקיעים, להציג לו אנשים נוספים שבחרו לרכוש את הנעליים האלו בדיוק ואת מה שיש להם לומר על זה

עבודת פרסום אינה שחור ולבן – זו כבר לא מודעה בעיתון – זו הגעה פרסונלית מאד עד לפתח הלב והנשמה של הלקוחות הפוטנציאליים שלנו וחייבים לדייק ולהרחיב ולחשוב על כל האפשרויות היצירתיות שיוכלו לשרת אותנו בדרך להשגת המכירה המיועדת. במיוחד כשאנחנו מתחרים תחרות קשה מאד על העניין שלהם.

6. בדקו מה אתם מקבלים בדיוק מחברת הפרסום שלכם, הגדילו את התקציבים לקראת החודשים הכי חזקים בשנה ואל תצפו להשקיע את אותם הסכומים ולקבל את אותם יעדי המכירות שהיו לכם בעבר. שברו את תקרת הזכוכית שלכם!

אנו מאחלות לכולכם המון בהצלחה ומזכירות לכם כמה חשוב שתהיו מעורבים עם הלב בכל הנוגע למחלקות השונות של העסק שלכם כי ביננו, מה שווה כל העשייה שלכם אם היא לא מרגשת אתכם?

אנחנו כאן לכל שאלה או עניין בנוגע לחודשי המכירות הכי חזקים בשנה, כתבו לנו את פרטיכם או פנו באמצעות הוואטסאפ ונשמח לסייע.

פונט קריאה
רקע לבן
נווני אפור
ניגודיות גבוהה
הגודל טקסט
לסושיאל מושלם, בואו!
זמינים לשוחח איתך בצ׳אט!
שלום לך, כיצד נוכל לסייע?