פרסום בפייסבוק

איך עושים את זה נכון?

פייסבוק, הרשת החברתית המובילה בעולם עם 3.7 מיליון משתמשים רק בישראל. היום הפייסבוק היא הפלטפורמה האידאלית לשיווק באינטרנט מכיוון שנחשפים אליה מעל מילארד אנשים ברחבי העולם.
איך עושים את זה נכון?
השיווק באינטרנט משתמש ברשת כדי למתג, לפרסם ולקדם מוצרים ושירותים שונים שהעסק שלך מציע.
שיווק באינטרנט מתחיל בפתיחת עמוד פייסבוק נפרד לעסק שלך כדי למנוע חדירה לפרטיותך. הגדרות הפרטיות של הפייסבוק אמנם מתעדכנות מעת לעת אבל עדיין כדאי להמנע מטרחה מיותרת
יש לך את האפשרות לפתוח חשבון עסקי, אך אז תאלץ לשלם על מודעות בפייסבוק אז האלטנרנטיבה היא לפתוח דף עסקי חינמי. השקעה כספית אמנם תמשוך יותר אנשים אל הדף שלכם אך לא בהכרח תזכה אתכם בלייק. השקעה כלכלית בשיווק באינטרנט אמנם תבליט את עמוד פייסבוק שלך, אך מה שבאמת יחזיר את הגולשים אליך הם התכנים שאתה מעלה לעמוד. חשוב לשמור על רלוונטיות, קלילות, חדשנות ושפה תקשורתית ברורה שפונה לקהל שלכם בגובה העיניים.
שיווק באינטרנט ככלל, ובפייסבוק בפרט, לוקח זמן מבחינת המחשבה והביצוע אבל כדי לחסוך לכם זמן יקר, הכינו תכנית חודשית מראש והזינו אותה בהדרגה אל העמוד. המציאו פעילויות לאוהדים שלכם ותמיד שמרו על עניין ועל רלוונטיות- מה שיגרום לגולשים להמשיך להכנס לעמוד לטווח של זמן רב. אל תתביישו לבדוק את הדשא של השכן כדי ללמוד ולשדרג תכנים שרלוונטים לעסק שלכם.
חברת מדיה איטרס עוסקת בשיווק באינטרנט ותשמח לבנות לכם עמוד עסקי שלימים יניב רווחים, אוהדים נוספים וחשיפה רחבה. מדיה איטרס, כשאתה יודע את העבודה היא גם מתחילה לדעת אותך.
פונט קריאה
רקע לבן
נווני אפור
ניגודיות גבוהה
הגודל טקסט
לסושיאל מושלם, בואו!
זמינים לשוחח איתך בצ׳אט!
שלום לך, כיצד נוכל לסייע?