מפרסמים באינסטגרם? 5 טעויות נפוצות שכדאי לכם להימנע מהן

מפרסמים באינסטגרם ואינכם רואים תוצאות? הסיבה פשוטה. מאות אלפי עסקים ברחבי העולם מפרסמים באינסטגרם מדי יום אבל התוצאות לא מגיעות. מדוע? כי אי אפשר לפרסם באינסטגרם על אוטומט וזה מה שרוב בעלי העסקים עושים. הם נכנסים לאינסטגרם מדי יום, מצלמים תמונה ללא שום תכנון מראש ומעלים לאויר. במקרים גרועים יותר, הם מעלים את התמונה ואף מקדמים אותה בכסף. כתבה זו שמה לה למטרה לסייע לכם, בעלי העסקים ומפרסמים החדשים באינסטגרם, לפרסם את עצמכם טוב יותר. אם תימנעו מחמש טעויות בסיסיות אלו – תשפרו את הפרסום שלכם באינסטגרם באופן חד משמעי.

טעות ראשונה – לא לתכנן

כאשר אתם לא מתכננים מראש מה תפרסמו, מתי, איך יצולם ויכתב כל פוסט ובאיזו שעה בדיוק הוא יעלה – אתם יורים לעצמכם ברגל. אתם עובדים כל כך קשה בעוד אתם יוצרים תוכן לא רלוונטי (לרוב) ויותר מזה – אתם לא משקיעים בקהל שלכם! בזירות החברתיות, ניתן להרגיש האם בפוסט מושקעת חשיבה או שהוא עלה על אוטומט.
לרוב, גם סוכנויות המנהלות את זירות הסושיאל של העסקים, מעלות פוסטים מתוך לחץ ותוך דילוג על שלב התכנון הכל כך חשוב הזה וזה דבר נורא כשלעצמו. לשלם כסף למישהו שיעשה עבורכם את העבודה בצורה הטובה ביותר ולבסוף – הוא נתון ללחצים כאלו ואחרים והכל משתבש. לא מתאים.

התכנון מאפשר לכם לספר סיפור, להסתכל עליו מלמעלה ולאבחן את טיבו. כשאתם לא מתכננים, אתם לא משווקים באמת – אתם רק אומרים לקהל שלכם ״אני פה״ – מה שמהר מאד יגרום לו לא לרצות לראות יותר את הפרסומים שלכם… וחבל.

 

טעות שניה – לא להשקיע בתוכן הויזואלי 

רוב בעלי העסקים מצלמים דרך הנייד, או מצלמים אחת לכמה זמן ומעלים. תמונות לא חדות, תמונות לא ברורות, תמונות בהם המוצר לא מוצג במלוא תפארתו וזה באופן חד משמעי פוגע בעסק שלכם. לנהל את השיווק בעצמכם לא אומר שאתם צריכים להיראות כל כך לא טוב. היום, בעלויות לא יקרות, אתם יכולים למצוא צלם שיעביר את המסרים שלכם החוצה בצורה מקצועית.
בימים שהזירות החברתיות מוצפות במידע – איכות התוכן הויזואלי שלכם חשובה מאד. תנו ללקוחות הפוטנציאליים שלכם סיבה טובה לעקוב אחריכם, השאירו בהם חותם.
זה יגרום לקסמים בעסק שלכם, האמינו לנו.

 

טעות שלישית – לא לענות לקהל שלכם 

וואו, וואו, וואו – איזו טעות חמורה זו! אתם משקיעים, מצלמים, מעצבים, כותבים, מפרסמים ואז מישהו כותב לכם תגובה ואתם נעלמים!!! למה?????? למה לא לכתוב לו תגובה בחזרה? למה לא לנהל את מה שלשמו יצרתם את כל ההשקעה הזו?? הגולש הגשים את המטרה שלכם, הוא מתייחס לפרסומים שלכם, הוא חלק ממערכת יחסים שעבדתם כל כך קשה לבנות וכשהוא מגיב אתם עוברים הלאה כאילו לא קרה דבר??? תתרגשו מזה! תחגגו את זה! תגיבו לו!

תגובה חיובית תשאיר אתכם בלב שלו, התעלמות תהפוך אותו אדיש לפרסומים שלכם לתמיד!

 

טעות רביעית – לא לפרסם אורגנית בכלל

מדי יום, אתם צריכים להשקיע חצי שעה לפחות, בשיטוט אמיתי ברשת ובכניסה לפרופילים של קהל היעד שלכם. להגיב תגובות אמיתיות, לעשות לייקים, להכיר אותם. מי הם המשתמשים האמיתיים שלכם? מה יגרום להם לרכוש את המוצר שלכם? מה מאפיין אותם? אילו רעיונות עולים לכם תוך כדי השיטוט באינסטגרם? אילו מחשבות?
הפעילות האורגנית באינסטגרם תקדם אתכם באופן חד משמעי. היא תגרום לכם להכיר את הלקוחות הפוטנציאליים שלכם ותלמד אתכם לשווק להם טוב יותר את המוצר שלכם.
הבעיה של רוב המשווקים / בעלי העסקים היא שהם עושים את זה על אוטומט וברגע שעושים משהו על אוטומט – מפספסים דברים חשובים מאד.

 

טעות חמישית – להשתמש ברובוטים 

רוב בעלי העסקים היום ואף הסוכנויות המפרסמות באינסטגרם, משתמשות ברובוטים. אלו נכנסים בצורה אוטומטית לעמודים של עסקים / משתמשים אחרים המשתמשים ברובוטים ועושים להם לייקים ללא אבחנה. לייקים אלו חסרי משמעות לחלוטין ואף מסכנים את עמוד האינסטגרם שלכם כיוון שאינסטגרם אוסרת על שימוש בפלטפורמות צד ג׳ כחלק מחוויית המשתמש שלה. היות והיא פועלת לשמירה על התכנים ועל האותנטיות שלהם, הפעילות שלכם עלולה לגרום לחסימת העמוד. השאאלה היא, כמה שווים לכם לייקים לא רלוונטיים ותגובות אוטומטיות מבעלי עסקים (לרוב מתחרים שלכם) שאינם מכירות אמיתיות?

פונט קריאה
רקע לבן
נווני אפור
ניגודיות גבוהה
הגודל טקסט
לסושיאל מושלם, בואו!
זמינים לשוחח איתך בצ׳אט!
שלום לך, כיצד נוכל לסייע?