דינם של קמפיינים פרסומיים ביום הכיפורים

מדיה איטרס

יום כיפור הגיע ואיתו ההתלבטות החמה על סדר היום של מנהלי הקמפיינים ובעלי העסקים: מה הדין לגבי הקמפיינים הפעילים? האם צריך להקפיא את כולם או להשאיר אותם פעילים?
והתשובה: תלוי מי אתם, מי קהל היעד שלכם ומה המוצר אותו אתם משווקים.

אם אתם חברה גדולה וייצוגית כדוגמת רשת בתי קפה או רשת מסעדות  וכדומה – ההמלצה שלנו היא להקפיא את הקמפיין ל – 24 שעות והרי מה זה 24 שעות? לא כזה נוראי כשחושבים על זה. אבל, אם אתם בר או מועדון לילה, בעלים של המבורגריה בוטיקית מוצלחת, חברה קטנה ובינונית, או חברה בעלת מוצר תוכן או מוצר צריכה הנמכר אונליין והקהל שלכם אינו קהל השם דגש על היהדות או על שמירת יום הכיפורים – אין שום סיבה שתקפיאו את הקמפיין והרי קהל היעד הדתי לא יראה את הקמפיין פעיל כך שזה לא יפגע ברגשותיו אך קהל היעד החילוני יסתובב חסר מעש ברשת ויחפש אחר ריגושים וכמה נחמד אם צריכת המוצר שלכם תהיה הריגוש של מישהו כזה? 🙂

אם המוצר שלכם/ השירות אותו אתם מעניקים הוא שירות הנמכר לחו״ל – אין צורך כלל וכלל להקפיא את הקמפיינים שלכם כי הקהל שלכם אינו תלוי בשינויים המתקיימים בהרגלי הגלישה באינטרנט של אנשים השומרים את יום הכיפורים.

כמובן שאם יש לכם זיקה ליהדות וליום הנורא אתם יכולים לפעול עפ״י צו ליבכם ולעצור את כל הקמפיינים הפעילים. במקרה כזה הלקוח יצטרך לקבל את  החלטתכם בין אם הוא מזוהה עם יום הכיפורים ובין אם לאו.

בהצלחה וגמר חתימה טובה

פונט קריאה
רקע לבן
נווני אפור
ניגודיות גבוהה
הגודל טקסט
לסושיאל מושלם, בואו!
זמינים לשוחח איתך בצ׳אט!
שלום לך, כיצד נוכל לסייע?