קמפיין PPC

מהו קמפיין ppc ולמי הוא מומלץ

קמפיין ppc הוא קמפיין שבא למשוך קהל לקוחות פוטנציאלי אלינו לאתר הבית. תשלום לפי קליק (pay per click) היא מודעה פרסומית באחת מהמדיות המובילות. המפרסם משלם על כל לחיצה שנותן הגולש על המודעה.
קמפיין ppc בגוגל
בגוגל, מנוע החיפוש הגדול בעולם, גולשים מחפשים מידע אודות נושא מסוים. קמפיין ppc בגוגל מקדם את המודעה שלכם לראש תוצאות עמוד החיפוש, תלוי בתקציב שהשקעתם. קהל שכזה תר אחר מידע ומוכן לרכישה מקוונת לכן פרסום שכזה נוטה להיות אפקטיבי ונוח.
קמפיין ppc בפייסבוק
קהל הפייסבוק בא להתערבב עם חברים, קולגות ומכרים רחוקים. הפרסום בפייסבוק שונה מפרסום בגוגל. בפייסבוק קיים מידע מעמיק על כל גולש, כך שקמפיין ppc יכול להיות ממוקד לאוכלוסיה מסוימת לפי נתונים שאתם תבחרו. כך יעלו מודעות רלוונטיות בעמודים של אנשים הנמנים על קהל היעד שלכם. הכלים של פייסבוק מספקים ניתוח של כמות החשיפה של המודעות שלכם, איזה קהל נחשף ומי מהם ביצע פעולה בעקבות הפרסום.
קמפיין ppc אמנם מקדם תנועה לאתר שלנו, אך אין זה אומר שאנחנו יכולים לנוח על זרי הדפנה. קמפיין ppc נמנה על חלק מהפעולות שאנחנו צריכים בשביל ליצור חשיפה גדולה של אתר הבית. מומלץ בחום לפנות גם לרשתות חברתיות כמו פייסבוק, אינסטגרם, לינקדאין וואטסאפ וכו׳ המאפשרות שיח הדדי ומכניסות אתכם לתודעתו של הלקוח בנקל.
חברת מדיה איטרס, המתמחה בשיווק אונליין, תשמח לייצר לכם את הקמפיין המוביל בשבילכם.
פונט קריאה
רקע לבן
נווני אפור
ניגודיות גבוהה
הגודל טקסט
לסושיאל מושלם, בואו!
זמינים לשוחח איתך בצ׳אט!
שלום לך, כיצד נוכל לסייע?