הסיפור של גל-אור
תהליך העבודה
האתגר הכי קשה
לייצר מודעות לנושא האנרגיה המתחדשת ויחד עם זאת להעלות את המכירות של המותג הן לקהל המוסדי והן לקהל הפרטי.
הפוסט הכי אהוב
עלינו עם פוסט הקורא לתושבי ערים לתייג את העיריות שלהן ולקרוא להן להתעורר ולעבור לתאורה סולארית. פעילות זו הייתה הצלחה מסחררת עם מאות משתתפים
הרעיון הטוב ביותר
הרעיון הטוב ביותר היה להעלות קמפיין ממוקד שכונות יוקרה ולגרום לקהל בעל אמצעים להתאהב במוצרי התאורה הסולארית המעוצבים של החברה. במהרה החלו לרכוש בכמויות.
צילום מקצועי
הפוסטים הכי אהובים
מה באינסטוש?
423
עוקבים
158
פוסטים
31
סרטונים